مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 19:102024-01-10سياسي

عضو هیئت پارلمانی چین:  اقدامات ضدبشری اسراییل را محکوم می کنیم


عضو هیئت پارلمانی چین با بیان اینکه «اقدامات کم سازمان ملل در سه ماه گذشته باعث شده جنگ روز به روز گسترده تر شود»، اظهار کرد: اقدامات اسراییل ضدبشری است و چین آن را  محکوم می کند.

- عضو هیئت پارلمانی چین با بیان اینکه اقدامات کم سازمان ملل در سه ماه گذشته باعث شده جنگ روز به روز گسترده تر شود ، اظهار کرد: اقدامات اسراییل ضدبشری است و چین آن را  محکوم می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ول لی، عضو هیئت پارلمانی چین در اولین نشست کمیته فلسطین مجمع مجالس آسیایی (APA) که ظهر چهارشنبه 20 دی در تهران برگزار شد، با تاکید بر اینکه چین مخالف هر نوع تروریسم است، گفت: در سه ماه گذشته اتفاقی که بین فلسطین و اسراییل افتاده و با اقدامات کمی که سازمان ملل داشته، جنگ روز به روز گسترده تر شده است.

وی با بیان اینکه اقدامات اسراییل ضدبشری است و چین آن را محکوم می کند و باید در قالب گفت وگو مشکلات را برطرف کرد ، اظهار کرد: باید با گفت وگو و به دور از یکجانبه گرایی، جنگ را به پایان برسانیم.

رییس جمهور ما به جنگ غزه بسیار حساس است و آن را پیگیری می کند و آن را برای صلح و ثبات منطقه مضر می داند.

عضو هیئت پارلمانی چین با تاکید بر اینکه اقداماتی که در سازمان ملل انجام دادیم برای ایجاد صلح بوده است، گفت: چین معتقد است با چندجانبه گرایی صلح را برقرار کنیم و حقوق مردم غزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو هیئت پارلمانی چین:  اقدامات ضدبشری اسراییل را محکوم می کنیم

عضو هیئت پارلمانی چین:  اقدامات ضدبشری اسراییل را محکوم می کنیم